• Start
  • Digital Marketing
    • Website via CMS
    • Webshop E-handel
    • Websitetjek
    • Sociale Medier
    • Google / Facebook Ads (SEM)
    • Søgemaskineoptimering (SEO)
    • Kurser i SEO & SEM
  • Kommunikation
    • Pressemeddelelser / artikler
    • Nyhedsbrev / e-mail
    • Salgs- & kampagnebreve
  • Marketing
    • Marketingplanen
    • Brandingstrategi
    • Designguide
    • Reklamegaver
    • Ekstern Marketingchef
    • Messesupport
  • Foto/Video
    • Fotografering
    • Videooptagelse
    • Grafisk produktion
  • Kontakt
    • Om

Søgemaskineoptimering (SEO)

Med næsten 14 milliarder online søgninger hver måned på søgemaskiner som f.eks. Google er der ubegrænset mulighed. Men for at drage fordel af denne mulighed er det vigtigt at rangere højt i søgemaskinerne for at sikre, din hjemmeside generere kundeemner og dermed salg. Hvis ikke man bliver fundet øverst i søgemaskinerne, vil dine kunder ende hos konkurrenterne i stedet.

Hvis nogen påstår, at det er nemt at komme i toppen af f.eks. google’s organiske søgeresultater og måske endda ligefrem garantere en topplacering – så skal du være meget varsom. Måske gør de brug af metoder som Google ikke acceptere – hvilket kan resultere i at din hjemmeside helt fjernes fra google.

Faktum er at søgemaskineoptimering (SEO) er hårdt arbejde, men ofte et arbejde som nemt kan betale sig.

Det vigtigste for at komme øverst i Google er, at hjemmesiden er af høj kvalitet – og har et relevant og uddybende indhold. Derfor er det første punkt i arbejdet at kigge på indholdet og opbygningen af den eksisterende hjemmeside. Her kan Effektiv-marketing.dk enten komme med konkrete forbedringsforslag – eller tilbyde at udføre forbedringerne.

Et andet vigtig punkt er at få links (linkbuilding) til din hjemmeside. Et link til din hjemmeside er at betragte som en stemme på dit site. Derfor tæller alle direkte links i regnskabet. Det nytter dog ikke noget, at man linker til hinanden, idet dette vil give et nulresultat. Hos Effektiv-marketing.dk hjælper vi dette på vej ved at oprette 10 til 20 forskellige links fra relevante sider. Det mest optimale er her at opbygge links (linkbuilding) over tid. Typisk vil det at oprette 5 til 10 links om ugen, give det bedste resultat.

Et andet vigtigt punkt er jævnlig opdatering af hjemmesiden. En opdatering (helst en ny side) pr. uge er optimalt og vil give det bedste resultat, men et absolut minimun er en gang pr. md. Det kan f.eks. være en ny case, et nyt produkt – eller bare ”tanker fra direktøren”. Effektiv-marketing.dk kan rådgive om dette – eller indtræde helt eller delvist i webmasterrollen, således der sikres kontinuerlig opdatering af hjemmesiden.

Søgemaskineoptimering er ikke et ”quick fix” – men en langsigtet strategi som vil bære frugt ca. 3 til 6 md. efter igangsættelse.

Kontakt os for en uforpligtende indledende snak om søgemaskineoptimering af jeres hjemmeside.

Online

  • Website via CMS
  • Webshop E-handel
  • Websitetjek
  • Sociale Medier
  • Google / Facebook Ads (SEM)
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Kurser i SEO & SEM
© 2016 Effektiv Marketing * Mob: 2750 8590 * E-mail: effektivmarketing@gmail.com
Vi anvender cookies for at sikre at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site vil vi antage at du er indforstået med det.OkPrivacy policy